Article Index
10ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο Θεσσαλονίκης
Έναρξη Συνεδρίου
Χαιρετισμοί επισήμων
Εισηγήτρια: Μαρία Μπιρμπίλη
Εισηγήτρια: Γαλήνη Ρεκαλίδου
Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρουφίδου
Εισηγητής: Κώστας Χρυσαφίδης
Εισηγητής: Μάνος Ν. Κόνσολας
Εισηγήτρια: Ελένη Κατσίαδα
Εισηγήτρια: Ευθυμία Πεντέρη
Εισηγήτρια: Ελευθερία Φράγκου
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Εισηγήτριες: Αναστασία Ψάλτη, Δέσποινα Σακκά
Εισηγήτρια: Ιωάννα Κυριακάκη
Εισηγητής: Δημήτριος Σαρρής
Εισηγήτρια: Σεβαστή Καρρά
Εισηγήτριες: Ανωγιαννάκη Κατερίνα, Παπουστή Βάσω
All Pages

Εισηγήτρια: Ιωάννα ΚυριακάκηΙωάννα Κυριακάκη
Θέμα: «Εμψυχώνοντας τον Παιδαγωγό Προσχολικής Ηλικίας - Εμψυχωτή : Μεθοδολογία Έρευνας»

Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εμψύχωση. Η φύση της εμψύχωσης έχει στη βάση της τα συναισθήματα αλλά για να αποκτήσει επιστημονική υπόσταση χρειάζεται τη μεθοδολογία, το θεωρητικό υπόβαθρο και την τεκμηρίωση που μόνο η έρευνα μπορεί να της προσφέρει.

Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στη διαδικασία της εμψύχωσης όπως τη συναντάμε στην παιδαγωγική πρακτική και στην εκπαιδευτική δράση. Η διαδικασία αυτή συνδέεται με το εφαρμοσμένο δράμα και τις τεχνικές της θεατρικής τέχνης. Ένας παιδαγωγός, οποιασδήποτε βαθμίδας και ειδικότητας, μπορεί να χρησιμοποιήσει το εφαρμοσμένο θέατρο ως εργαλείο για να πετύχει τους παιδαγωγικούς στόχους που θέτει μέσα από τον εμψυχωτικό του ρόλο.

Τι θα συμβεί όμως όταν ο ίδιος ο εμψυχωτής/παιδαγωγός χρειαστεί εμψύχωση;

Διαπραγματευόμαστε λοιπόν εδώ την ανάδειξη μιας θεωρίας για την αυτό-εμψύχωση μέσα από τα ερευνητικά δεδομένα που προέκυψαν μετά από μια σχετική μεθοδευμένη ερευνητική προσπάθεια. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, όπως παρουσιάζονται και αναλύονται, θα δώσουν ίσως το έναυσμα για μια περεταίρω αναζήτηση σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου του Παιδαγωγού Προσχολικής Ηλικίας στην καθημερινή του πρακτική.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα ακόλουθα:

Ποιους τρόπους και ποιες τεχνικές χρησιμοποιούν οι Παιδαγωγοί/εμψυχωτές όταν χρειάζονται οι ίδιοι εμψύχωση;

Πως αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του επαγγέλματος στην πράξη;

Που στρέφονται για βοήθεια όταν τη χρειαστούν;

Και τέλος, μπορούμε να προτείνουμε ένα θεωρητικό πλαίσιο που να περιγράφει ικανοποιητικά μία μεθοδολογία για το θέμα της αυτό-εμψύχωσης του εμψυχωτή/Παιδαγωγού;



Who's Online

We have 28 guests online

Membership Application

Are you an early childhood educator?
Become a member now!!!

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube